Atala: ArgazkiakIzenburua: [Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (C.A.F.)] [Material grafikoa]:[Hormapikoaren erremateko baoen xehetasuna] / Santiago YánizEgilea: Yániz, Santiago, 1957-Beste izenburu batzuk: [Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (C.A.F.)] [Material gráfico]:[Detalle de los vanos de remate del hastial] / Santiago YánizArgitalpena: [S.l.] : [s.n.], 1989Deskribapen fisikoa: 1 argk. : kol.Bilduma: (EAEko industria ondarea)Oharrak: CAFek Fábrica de Hierros de San Martín de Urbieta delakoan du jatorria. Fabrika hura Goitia eta Usabiaga familiek sortu zuten XIX. mendearen erdialdean, burdina egiteko teknika berriak ezartzeko. 1861ean, Gipuzkoako lehen labe garaia instalatu zen fabrikan, egur-ikatzezkoa. Sozietatea XIX. mendearen amaieran birfundatuta, La Maquinista Guipuzcoana sortu zen. 1901ean, Bilbon, Sociedad Española de Construcciones Metálicas eratu zenean, enpresak Beasaingo fabrika erosi, eta lantegi handi bat instalatu zuen bertan. Urte batzuk geroago, ekoizpen-espezializazio handiagoa lortu nahian, enpresa independente gisa antolatu zen, Fábrica de Vagones Beasain izena hartuta; 1917an, Compañía Auxiliar de Ferrocarriles S.A. enpresak hartu zuen alokairuan. Fabrika-esparruak 460.000 m²-ko azalera du, eta hamabost kilometroko trenbide-sare konplexu bat dauka barruan.Eusko Jaurlaritzaren eta Bizkaiko Foru Aldundiaren dirulaguntzei esker lana egina eta baliabideak digitalizatuta.Erlazionatutako erregistroak: Argazkia liburu honetan argitaratuta:. Arqueología industrial en Gipuzkoa. - 43. or.Gaia / tokia / ekitaldia: Hierro - MetalurgiaBurdina - MetalurgiaBeasainSiderometalurgiaSiderometalurgiaGenero / Forma: FotografíasArgazkiakArgitalpen mota: Ilustrazioak eta argazkiakBeste gai batzuk: Metalurgia HierroBurdinaAleak:
Euskal Gaien Institutua (Deustuko Unibertsitatea) - Instituto de Estudios Vascos (Universidad de Deusto)