Bilaketa aurreratua

Le "marketing" des villes : une stratégie de développemenet métropolitain = El "marketing" de ciudades como estrategia de desarrollo metropolitano

Atala: Liburuak
Izenburua: Le "marketing" des villes : une stratégie de développemenet métropolitain = El "marketing" de ciudades como estrategia de desarrollo metropolitano / XXI. Udako Ikastaroak, XIV Europako Ikastaroak, Euskal Herriko Uniberstsitate = XXI Cursos de Verano, XIV Cursos Europeos, Universidad del País VascoBeste izenburu batzuk: El "marketing" de ciudades como estrategia de desarrollo metropolitano
Argitalpena: Bayonne ; Donostia-San Sebastián : Agence Transfrontalière pour le Développement de l'Eurocité Basque = Euskal Eurohiriaren Garapenerako Mugaz Gaindiko Agentzia = Agencia Transfronteriza para el Desarrollo de la Eurociudad Vasca, 2003Deskribapen fisikoa: 159 p. ; 24 cmOharrak: Textos en francés, castellano e inglés con resúmenes en francés, euskera y castellanoGaia / tokia / ekitaldia: Hiri-garapena Desarrollo urbano Otros autores: Agencia Transfronteriza para el Desarrollo de la Eurociudad Vasca
Universidad del País Vasco. Cursos Europeos (14º.: 2002: San Sebastián)
Universidad del País Vasco. Cursos de Verano (21º.: 2002: San Sebastián)
SHU: 711.14Zenbaki normalizatuak: DL SS 954-2003ISBN 84-7907-424-8
Argitalpen mota: Liburuak
Kanpoko erreferentziak: